Tur i oturen

Jag borde lägga mig men är inte så trött... Satt å tänkte på att jag verkligen skulle haft en bra bok nu.. Men tyvärr så har jag inte det.. har kollat på Mias systrar,, typ 170:- Känns lite väl mycket när man ändå bara lsäer den en gång.. Att komma iväg å låna den har ja inte orkat.. Dock såg jag den på Ullared för 120 nånting men eh tänkte att ja hade så mycket annan skit...
Då kom jag på,,, E-böcker.. Har lånat ett par böcker där,, men ibland har de inte de böckerna jag vill läsa men tänkte att eh ja kollar in där...
Och de hade den,, så nu har ja "lånat hem" den på datan...
Så lär väll bli att jag sitter här nu ett tag framöver..
Ah, skola till ett imorn å sen är det Uggla, så det lär väll pigga upp en.. :)

G´natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0