Mandlarna på väg bort!?

Idag var det restaurangen som gällde,, mycket att göra så tiden gick fort.. :)

Kilade iväg tidigare för att gå till "skolläkaren".. De kom fram till att min högra mandel reagerar stort... Tjoho.. Eller inte.. Antingen så är jag allergisk mot någonting men det trodde han sen inte.. Sen sa han ja men vi kan vänta och så om det går ner, annars skickar jag en remiss till dig... -Host, ja men asså dom är inte svullna nu,, det var förut,, -Men dom är väldigt stora nu så dom är nog aningen svullna tycker jag att jag ser -Nej tyvärr men det är såna dom är... -Oj da jaha,, ja visst jag skickar en remiss till dig.. Tack för den.... !
Mina lymfkörtlar,, om de heter så är tydligen svullna efter en förkylning,, jo men visst jag var ju förkyld i augusti senast , hmm, så de jag trott var svullana mandlar är lymfkörtlarna,, hmm, knasigt.. Men nu har jag iaf fått en remiss så får vi se vart detta slutar.. :)

Nu håller jag återigen på med mitt vinarbete.. Den som visste hur Lite det står på internet om denna skiten.. De enda som kommer fram är hur man producerar eget vin eller också en massa olika vinprovningar.. Suck.. Har iaf gjort hälften nu och med det lilla jag nyss hittade får jag försöka göra klart det.. :)

Men emellan blir det One Three Hill,, iväg och spinna med Sofia och sen göra klart det.. :)

För att senare avsluta med Desperate Housewifes..  Hej hopp så länge //E.J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0