Jag såg det snöade....

Japp,, förut snöade det.. :( Efter att det regnat hela dagen kom det lite småflingor runt halv ett när jag kom hem från skolan... Usch,, nu är vintern på väg... Brr....

Var på Hemkompaniet och inhandlade Ölspelet till ikväll.. Verkade lite b, men får väll se om det är skojj eller inte..

Syster kommer snart och då ska jag färga hennes hår är det tänkt.. :)

Senare sen vid fem kommer några flickor hit och sen blir feest för hela slanten.. Har vart gör sugen länge men nu börjar det avta... :/ Knasigt.. Men men det kommer det kommer.. Efter att vi flötat oss i pizza blir det till att testa spelen, blir runda under fötterna och sen bara tjöta skit.. :)

Så ser min dag ut, hoppas era blir lika trevlig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0