Händelserik fredag..Not

Go´morron... Som sagt, jag kunde bara inte somna igår... Då blev jag mer arg å kunde då heller inte sova...  Skit... Men kom ju upp två timmar tidigare än igår,, så somnar väll aningen tidigare idag hoppas jag...

Mötte flickorna,, å två av tokstollarna gick ut.. Så Becca följde med mig när jag körde ut och hämtade pappsen... Sen skulle vi ta en sväng förbi Stadt och se om de var mkt folk.. Becca träffade en kompis till hennes bror, som hoppade in i bilen och rent av stensomnade.... Så var det med det.. Han ville inte till Stadt utan bara hem.. Så han skulle åka med Becca hem till Vinninga,, men då startade inte hennes bil så jag körde hem de båda...
Var nära på att köra över en trottoar kant så jag svänge som tusan med biolen, tror ni sömntutan vaknade? Ne då,, jag skrattade så jag tjöt...Becca fick skriva som helvete sen när han väll var hemma....
Sen begav jag mig hem och försökte sova i några timmar :(

Idag blir det nog till att laga mat med lite flickor och ta det lugnt...Inget bestämt då det alltid är krångel med vart man ska vara...  Men om några timmar har vi säkert lyckats att bestämma nåt.. :)

Hej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0