Go natt

Nu vet jag vart jag vill bo när jag flyttar hemmifrån.. Där mamma ska jobba.. Fy tusan vilka drömlägenheter, och så mysiga de var också... Vill, vill, vill hitta en sån dröm lägenhet juh... Iof så hoppas man väll egentligen Aldrig att få bo just där.. Men lägenheterna,, jag blev så himla kär i dom allihopa..!!
Jag mormor & sis begav oss till bror o Sofia där det bjöds på banankaka.. Smaskens.. :) Jimmy å mamma kom en sväng sen också...
Fick en burk köttfärsås av bror också som jag tillagade när jag kom hem.. var tusan hölsvulten (hur de nu stavas) super gott iaf...  haha

Sen har ja bara suttit här typ... Har hört lite mer kärleksproblem,, ja jösses de finns folk till allt .. Knasigt...

Imorn ska jag sova sååå länge.. Minns inte när ja inte ställde klockan senaste faktikst,, iof så ställer jag ibalnd klockan på elva vilket är sent,, men jag vill vakna av mig själv... Klockan kanske är elva då men ändå. Jag vill vakna fem ggr, titta på klockan, vända mig om och tänka, lite till kan ja sova... Åååh vad de är skönt... Det måste vara det skönaste och bästa som finns,, titta på klockan och veta att man kan sova lite till.. :)

God natt!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh va härligt det låter!! Så ska jag nog göra imorn... :) Sussa vidare så sött!! Puss puss.

2007-11-16 @ 06:51:24
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0