Färdig...

Nu är jag äntligen färdig med att renskrivit vingrejjsen,, som är ett grupparbete.. Grrr..
Imorn blir det att lämna det till Lacken så hon kan fixa powerpoint ...
Sen blir det till att kolla om jag ska tillägga nånting,
lägga till bilder och sen fixa ihop det med Jennys..
Tjoho.
Jo då det går... :) En bra grupp för man vet att de andra gör det som dom ska. :)
Har jag nämnt Desperta Housewifes idag.. hmm, kanske!?
Det var iaf sjukt bra,, som vanligt..
Ne nu är jag faktiskt trött,, brukar inte vara det men känner mig uttömd på energi
så nu ska jag kila in och borsta tänderna för att sedan
stensomna..
Skön sömn önskar jag!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad du är duktig vännen!
Massa kramar till dej.

2007-11-07 @ 06:55:46
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0