Dagens sanningar

Har blivit utmanad av Sofia..

Här är reglerna:
  1. Länka till den som utmanat dig.
  2. Berätta sju sanningar om dig själv.
  3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.
  4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

Dagens sanningar


  • En gång när jag var runt fem kanske och sjukt arg på min syster så tog jag Alla krämer jag hittade i badrummet och sprutade på hennes tandborste.. Sköljde av och avslutade sedan med lite hårspray...
  • Innan min uppkörning kände jag stor press på mig då båda mina syskon klarat det på första försöket..
  • En av anledningarna till att jag inte är mörkrädd tror jag är att när jag var mindre sa min morbror till mig att ja men gå in i skogen då om du inte är rädd,, jag tror inte att du vågar stå i kanten av den skogen (kanske 100m ifrån alla) i fem minuter... Bara för att visa att jag Inte var mörkrädd (vilket jag nog var lite) så ställde jag mig snällt där i fem minuter.
  •  Jag Hatar att jobba i grupp, då jag anser att det aldrig blir bra.. Antagligen för att jag vill ha allt på mitt eget sätt..
  • I lördags red jag,, RED på en häst... Shiit vad det kittlade i magen...
  • När jag var liten så var jag riktigt riktigt elak ibland, vi pratade om det häromdagen i skolan. Men jag tror absolut inte att man ska gå och ångra någonting dumt man gjort,, om man inte gjort det så hade man inte varit den person man är idag.

De som känner för att göra detta,, gör det ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

1...2...3...4...5...6...? Väntar på den sjunde sanningen... ;) Puss puss

2007-11-06 @ 06:53:46
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0