Barnvakt

Längesen man uppdaterade, får bli bättre på det :)

I helgen var jag barnvakt åt mina kära kusiner Emma & Carl... OCh i lördags red jag,, shiit, jag red när jag var mindre på små ponnysar, någon gång har man väll ridit men då var man väll liten.. Stel som en pinne så tror jag att jag sträckte mig innan jag ens hann komma upp på hästen,, jag är så ovig så jag fick ta hjälpå av en stol för att kliva på,, hästen är dock inte jätte stor men det känndes så,, eller den kanske är rätt stor.!? Eh, ja vet inte,, det kittlade rejält i magen när kusinen ställde sig i mitten och jag skulle gå Själv med hästen utan att hon gick bredvid,, men skojj var det iaf =)
Annars var det bara lugnt, vi hyrade film, spelade kort, kollade på tv, kollade på när Carl spelade fotboll osv. Allting man gör när man är barnvakt i princip.. :)

Nu ska jag minsann ta tag i ett vin arbete .. Spännande...  /E.J

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej hopp! Förstår du hur nervös jag är för spinningen?! Jag kommer svimma... :) Puss och kram

2007-11-06 @ 06:54:58
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0