40 minuter

tills jag ska iväg och hämta pappa .... Körde ut honom också å det var såå tråkigt p.g.a dimman,, såg ju inte ett skit så fick köra hur sakta som helst på den lilla vägen ut till Anders... tråk, tråk, tråk..

Åkte hem till mamma,, tänkte kolla Isprinsessan med dom efter att vi käkat.. Men var så tråkigt så bestämde mig för att jobba med Islam arbetet istället... Finns ingen fakta om en del grejjer.. Åååh vad de är tråkigt.. Men nu kom jag igång lite,, så nu är det inte så hemskt mycket kvar känns det som... Lär hinna tills måndag iaf då de ska vara inne... (Hur många andra som nu är klara.. Host)

Fasiken jag var sugen på utgång idag men blidde ju inget... Många hade ju fackprov å andra tyckte de var för dyrt... Så jag erbjöd mig istället att vara chaufför till pappsen...

Becca ringde precis och fackprovet är klart för dom... De skulle träffas å tjöta lite nu,, två av dom skulle ut å fira nån kompis så hinner jag så drar jag förbi dom en liten stund... :)

När ja hämtat pappa tolv så blir det väll äsngen för min del... Hoppas, hoppas att jag somnar å inte behöver ligga vaken...

Nu ska jag ringa å se hur långt töserna har kommit... Hejs svejs

Kommentarer
Postat av: Sofia

Morning! Sover tösa än? Sitter här och funderar på om jag ska bege mej fram på tört eller om jag ska åka till morföräldrarna eller helt enkelt både och... Om du vaknar till och känner för att följa med fram så hör av dej. Pussipannan.

2007-11-17 @ 10:41:15
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0