Uppesittarkvällen!!!

Marmeladen blev superb (om man gillar smaken),, passade på att göra chokladkola också,, skulle vara koka 20 minuter så visst det lät lätt,, tju fick jag stod i 1,5h å rörde i skiten... Men men,, vad gör man inte...
Syster kom förbi snabbt och tjöta, sen åkte vi till pappsen en snabbis och tjötade lite med honom också.. :)

Vidare hem där mormor å Marti vänta.. Sen började de med sillsalladen...  Snabbt in i duschen å sen kom mormors syster å man med,, å Andreas :)
Det blev gröt såå gött åå vad jag tklr om gröt...

Sen var det dags för bingolotto, vilket vi ledsnade på väldigt snabbt men det är ju som sagt en tradition.... Johan vann 100:- sen var det inte mer med det...

Vi hade glögg å julmös som tusan,, blev så sent bara... Men vi ska ringa å väcka Marti imorn,, haha....

Jag å Johan hjälptes åt att slå in min chokladkola i cellofan, tog tid med tanke på att de fastnat i tallriken,, oj, oj, oj,, Första å sista gången,, bättre när mamma bakar julgodiset...
Sen slog ja in de å mamma trixade lite också med sina klappar,, hon har ju alltid så bra ordning men vips hade hon tappat bort en lite "dekoration" till ett paket,, oj vad hon letade... Men det var gömt tillsammans med godiset (som var tvunget för sällskapet) haha... Usch...

Nu ska jag hoppa i säng för det blir tidigt imorn,, julfrukost i Tråvad redan klockan nio.. Men det är alltid kul att fira lite annorlunda jul.... Grabbarna ska jaga medans jag å mormor + de som vill bara ska slurpa kaffe å dricka kakor...  Undra hur jag kommer se ut när jag blir stor,, har ju nån att bråss på.. ;)

Sist men inte minst vill jag önska alla som läser denna blogg EN RIKTIG UNDERBAR, ROLIG, FANTASTISK, GOD JUL... !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0