Stressigt igen

Nu sitter jag å vantar på min lasagne.... Åååh vad sugen jag är...
Morbror å frun kom å fikade så de åkte för nån timme sen...

Kom på att jag nästan har massor att göra..!!
Vi har ju vårt projektarbete som vi måste avslut,, suck.... Å flickan drar till Åre en vecka nu så det blir knivigt..
Kom precis på att jag ska på fest imorn så nån sorts present måste fixas...

Men men,, får ta en sak i taget.. haha...
Nu blire så där mycket igen,, usch....

Jag får helt enkelt börja med att äta, göra mig iordning å åka hem till pappa... Inget av det jag borde göra men men.. Sen får ja försöka planera ihop ett litet schema eller nåt...

Tjopp Tjopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0