Sent en onsdag kväll

Idag har mamma julbakat,, gjorde en smet sen hade jag fått nog typ.. Men smarrigt blev det,, så söt mamma så..!
Syster var här och käka,, sen kom hon å Jimmy på kvällen och kollade Bonde söker fru med oss.. Blev nästan ledsen när Fredrik inte valde den andra tjejen,, de var ju som gjorda för varandra... Egentligen inte,, men ändå ju!!!

Det blir Potter kväll på fredag med bara Mrs. Oskyldig,, Lina var tydligen sjuk stackarn så vi får kalra oss utan henne.. Ska bli intressant,, sett två filmer när de gick på bio men de var gööör länge sen så ska bli intressant,, ledsnar nog efter en tio minuter kanske men får försöka överleva tre timmar eller hur långa de där filmerna nu är :)
Hade velat festa men de gick ju icke,, så hoppas på Coca-cola och smaskigheter med underbaraste männskan istället... !

Jag är dötrött, men har sovmorgon imorn så passade på att renskriva en sak tills på fredag så nu är det gjort iaf... :)

Jag fick en sån där snilleblixt förut,, en tanke bara slog mig, så messade jag iväg den till lilla Sofia,, helt sjukt jag vet,, men hoppas att ni skrattar åt den på planet imorn... ;) ÅÅhh ni kommer ha så underbart.. Trevlig resa önskar jag er... <3

Nu blir det nog nått kapitel i Potter boken för att sen sova...

Man kan inte vara nere med en ballong! /Nalle Puh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0