Senare en onsdags kväll

Kolla din telefonbok och svara på frågorna:


Har du kysst nummer 7? Nej,, henne har ja icke kysst

Brukar du va med nummer 19? Honom ser jag bara på stadt en gång var tredje månad typ...

Gillar du nummer 25? Jobbade ihop med henne å hon var mkt trevligt, men träffar henne aldrig..

Är nummer 21 din bästis? Verkligen inte.. hehe 

Är nr 10 en sötnos? Vill jag inte påstå...

Älskar du nr 16? Neej,,, söt men inte älska nej nej haha....

Är nr 12 bäst?  Ne, men snyggare än 16,, han som e i med i parlamentet för övrigt....(om numret e desamma)

Min bror är nr 29? Nej,, inget stämmer ju här... =/

Var du med nr 22 idag? Drömstans pizzeria? Nej, inte idag ...

Nr 5 går/gick i samma klass som du? Min moster,, nej.

Nr 17 har likadan mobil som du? Det har ja inte den blekaste aning om...

Tvungen att sno den av Sofia i brist på anant sysselmål...

Nu är det dags,, GO´NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0