Pizza å slöar dag

Aj, aj, aj vilken skallebäng lilla jag har.. usch å fy...
När vi väl mötte Becca å co. utanför så s¨g det alldeles för dött ut men n'r vi kom in så var det allt folk å det fylldes på... Var lagom mycket folk å skitbra musik,, va nåt band som spelade....
Jag lärde mig faktikst black jack å spelade för första gången.. Ja å Becca satsa 20 å spelade sen upp oss till 240,, haha var sin snaps å mat idag räckte det till haha....
En helsköjj kväll var det,, lite mkt gubbar därinne,, men men,, med bra sällskap var det toppen...!!!

Tänkte lägga upp bilder från jul men tog så satans lång tid så det får bli senare... Nu ska ja in på blip å fördriva tiden tills jag får pizza å en bra film med Becca å Jenny...

SKYNDA er, jag DÖR AV hunger!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0