Nyår!!

Det blir ett snabbt  årets sista inlägg...
Igår var jag mest hela dan hos Sofia å Andreas å lilla Svea... Jösses så söt den valpen är... Man blir kär i henne med en gång å kan sen bara sitta å titta på henne...

Gick inte upp förräns tolv och åkte sen till Willys för att köpa en liten klapp till Svea :P hehe
Hem och käkade och gick sen över till bror å Sofia ....
Där fick fika å så gav jag Svea en liten boll ... Så söt så söt så söt.... Inte trodde jag att en liten tax kunde vara så gudomligt fin.... Pappa var där också...

Nu blire duschen för om 25 min kom Sofi å Jenny...... Hinner få i oss lite å göra klart presenten å sen blire vidare till Malene för mat...

Tror det blir en bra nyår idag faktikst!!!

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLESAMMANS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0