Laddar

Jag å Sabina hann fixa present till Bonnen igår,, snabbt som attan....
Å sen kom Becca sent så satt vi å tjötade å jag önskade henne trevlig resa,, vissa åker ju till Åre å firar nyår.. :) Jag skulle vilja se hur deras packning går bara,, två "vanliga" bilar då det krånglat med boxar å skit för åtta pers.. Jag skulle vilja vara en liten fluga då.. :) Men det fixar nog Becca å Lotta skulle jag tro...

Belv så sent så gick inte upp förräns halv ett,, då hade redan pappa kommit hem från jobbet....

Sen bjöds jag på pappas bästa... Korvstroganoff,, ååh det var det godaste jag ätit nånsin,, han kan göra det som ingen annan!!!!

Fick vila mig en halvtimme efter maten å nu sitter jag hos mammsen...

Förösker ladda men är inte så sugen,, men det ger sig allt...

TjoppTjopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0