Konstig känsla

Då var det färdigt då,, rent och fint,, överallt förutom toaletten,, bestämmde mig att åka till syster å kolla film med henne å Jimmy istället... Får ta toaletten imorn istället..
Fick värsta kallsvettningen mitt i städandet,, kändes som om spyet satt i halsen...Fick sjukt ont i  nedre delen av magen och av ryggen och svettades som en gris,, så fick lägga mig lite...Det är fortfarande kvar,, konsitigt... Hoppas bara på att man inte går och blir sjuk eller nåt... :( Sjukt konstig känsla,, usch

Imorn ska jag förresten till Gbg-Haga med mamma, mormor, Pernilla och mormors kompis... Ska väll egentligen inte ha nåt men kul att träffa mormor och moster lite....

Ne nu ska jag hoppa in i duschen, åka till Läckögrillen och hämta mat och sen bege mig till syster och Jimmy....

Tjopp tjopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0