Istår

Så känns mina fötter nu.... Blää... Tog en fika plus en liten promenad med Mrs Lovely, inte träffat henne på gör länge,,  men går så lätt att prata,, kan prata om vilka bekymmer å skratta åt allt sammans...  Inte så stolt över att jag strulade till det men nu känns de som om vi e på väg igen.... Å jag är SÅÅ glad..!

Som vanligt fick jag reda på lite smaskiga nyheter också.. Skvaller=ja.... Det är hemskt men detta förtjänade jag att veta.. Här försvarar man och uppmuntrar en människa för att man är stolt... Men icke då... Denn person bugar å tar emot,, sen får man reda på sitt misstag.. Jaja,, man lär sig aldrig hur människor fungerar.. Så är det bara

Var i skolan innan, hade ett muntligt prov i Samhäll A i grupper,, är nog inte alltför populär med tanke på att jag sa vad jag tyckte om de fattiga länderna plus flyktingar å diverse saker, men ja skulle aldrig kunna sitta å hålla med när jag inte gör det.. Men men,, ärlighet varar längst... !

Nu ska jag nog kryp ner å värma mig med ett kapitel i Harry boken... Tänkte försöka skriva mina julkort också...
Och sen är det bara att invänta Sabina... :)

Tjopp tjopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0