Haallooo

Nu har ja kommit en bit på min Samhälls  uppsats.. Skönt att ha kommit igång  nu, är hur mycket som helst, dock börjar inlämningarna pasera så det blir mindre och mindre. Men det e rätt gött med så det känns att man gör lite  nytta...

Fick ju mess från bror å Sofia förut, framme på hotellet med utsikt över hela stranden, varmt å skönt, fint hotell, inte annat än att man blir aningen avis.. Men de är värda varenda dag där borta :)

Ska nog vara lite social med pappa och sen lägga mig,, hoppas att jag somnar,, kommit in i en sån där period då jag ligger vaken hur länge som helst utan att kunna somna, vill somna och är trött men det går bara inte, och ju mer jag tänker på det desto svårare bli det .. :( Ah, e ju snart helg, imorn redan,, denna vecka har gått riktigt snabbt faktiskt...

Snart är det jul också.. Två klappar kvar att fixa, vet vad de ska vara men inte tatt mig i kragen och fixat det bara.. Usch ser inget fram emot hela "julhelgen"...
Ska bli kul att träffa släkten lite på dan... Å Svensson Svensson, det får man bara inte missa.
Sen är det inget mer julfirande, inget fläng hit  och dit på mellandagarna eller vad man säger...
Å nyår sen,, de flesta ska vara med sin pojkvänner typ och middag, åka iväg,, såå skönt ska de ha de..!
Vi utan sällskap får väll supa oss redlösa istället antar jag..!!

Hittade vad säger man,, en ordvits, ne inte vits,, aja nånting..:
Det är svårare att dela andras glädje än deras sorg.
Lite sant kom ja å en kompis fram till, stämmer om man tänker efter lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0