En bra dag...

Idag har varit en bra dag,, började inte förräns halv tolv så kanske är för att jag inte varit så trött... Plus några små ljuspunkter i skolan...

Det startade med engelska,, var såå gött att se lärarens något förvånande min när jag lämnade in bok grejjen...
Sen hade vi nationellt muntligt vilket också gick kanon,, de e typ ingen som vill redovisa i helklass så läraren delade in i små grupper,, vi var sex pers,, alla känner varandra väl men ändå var alla lika nervösa för det,, men alla klarade det galant så nu har vi det gjort också..!
Sen var det lite betygssnack med en av de underbaraste läraren.. Vår grupp fick mvg, hon frågade om alla hade gjort det bästa... (en person var inte i skolan så) Men vi som var där svarade att ja det tycker vi verkligen, vi har lagt ner mycket tid på detta collaget.. Ja det ser jag å därför har ni fått det betyg ni har fått.. Men ja vet ju att det finns vissa som bara glider med på ett bananskal så jag ville höra om ni tyckte att ni har gjort erat bästa...
Sen satt vi å pratade och insåg en sak, gick och pratade med läraren eftersom vi är trötta på bananskalsåkarna.. Å för första gången i mitt liv log läraren mot oss och sa,, jag vet,, jösses jag ville fråga er å se om ni sa nåt om det.. Men det gjorde ni inte, men att ni nu kommer till mig är ännu bättre. Jag ser också och jag ska prata om detta...
Fattar ni? Läraren drog inte oss alla över en kant när hon satte betyg,, hon visste och det gjorde mig så satans glad.. Alla borde vara som henne och se vilka som gör nåt och vilka som Inte gör nåt....

Detta gjorde att min dag har varit mycket bra..!!

Jag sitter nu hos pappa med lite engelska,, trugglar med svåååra ord,, tackar uppfinarna för uppslagsverket på internet iaf.;)

Fortsatt plugg ett tag till, ibland är det bra att det bara är skit på tv:n...

Förresten har ja nämn att det finns En lärare på skolan som SER??? Underbart, underbart..! :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0