De man inte vet....

Har man inte ont av....
Stämmer korekt ja..
Asså de e bäst att vara ärlig men fick reda på en sak idag, inget stort men de var lite så här Va? Är det sant.. ? Men ja trodde... .la la la.... Hade ja inte vetat om det så hade jag inte tänkt nåt på det,, men nu vet jag å jag tänker lite mer än innan på det....
Men men,, suprise for me!
Bir nog bra i slutändan ändå.. :)

Har precis gjort klart en uppgift i arbetsmiljö & säkerhet,, skönt att ha det gjort..

Innan det så har vi julbakat, det var jag, mamma, sis ,, å mormor,, som fortfarande e kvar.. :)
Det blev knäck, fudge å mintkyssar eller vad dom heter,, de tar ju itne lång tid men vi har gjort såå himla mycket av allting då vi tänkte att det var bäst att passa på.... Men nu är det gjrot och det var lite mysigt faktikst...

Hörde från bror å Sofia idag med... De närmar sig sitt slut för dom så hoppas att de njuter av de sista dagarna nu. :)
Blir Ullared på lördagen iaf...  Så lite frågeteckenhar strykts från min lista nu... Har fixat mammas julklapp idag också med sis .... Hatar att gå på stan,, jag svettades som en gris och vilel bara ut ur affärenerna typ.. Men det gick bra så nu är alla klappar färdiga.... :) Skönt så...

Asså spelar åldern nån roll!? Med kärleken,, vi diskuterade det idag och tusan vad svårt det är...
Ja har alltid vart emot det så men asså, sen tänkte jag efter lite och de kanske inte spelar nån roll?
Eller så gör det det..?
Beslutsångest om vad jag tycker haha....
Folk får göra det dom vill så länge dom blir lyckliga....

Nej, får väll läsa lite,, börjat trots allt åtta imorn,, men slutar elva så har inget att klaga över alls....

Tjopp tjopp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0