Dan innan uppesittarkvällen!

Fick städat igår vilket var såå skönt, ingen mer städning innan jul/nyår så det så :)
Sen skjutsade jag pappa å begav mig hem till Sabina där vi började med julklappsdelning,, fick en massa olika små spritflaskor... Ska bli kul att testa nu när det vankas fester.... =)

Blev en lååång natt.... Med gubbar på 50+ var det svårt att komma därifrån vill jag lova... Fy tusan...

Var såå trött imorse när det vankades Ullared,, men i sista minuten var jag upp iaf...
Bror å Sofia tappade bort bilnycklarna,, helt knasigt för de var Ingenstans,, ska bli sjukt kul att veta vart de är (om de har hittat eller hittar dom vill säga)
Blev en rätt lång stund inne på Ullared och som vanligt blev det en hel del,, fast ändå inte,, inga kläder knappt, men strumpor å diverse "sånna" saker som man alltid inhandlar... Det var riktigt kul , de hade lite roliga saker, iof så köpte jag väll inget roligt så men jag blev inte "grinig" som mamma påstod att jag Alltid brukar bli av affärer....
Blev dock sur på apkärringarna som körde vagnarna i hälarna på en och ruskade på huvudet.. Som om det var mitt fel att alla feta kossor gick omkring med vagnen och putte på folk... Oj, oj, oj,, värre än en Måndaxklubben till å med...

Har packat upp och suttit här ett bra tag nu också... Tiden går så fort och jag är såå trött...

Så ska ladda batterierna tills imorn,, ska ta det lugnt är det ätnkt.. Göra marmelad, sätta in lite kort,, kila förbi pappa en sväng tänkte jag å tjöta lite och sen blr det uppesittarkväll med mormor, Marti, bror, Sofia å mormors syster + man.... Lite gröt, binholotto, glögg å julgodis! Så mysigt så... !!

Det mesta är faktiskt fixat inför jul/nyår.. Eller har knappt köppt några julklappar vilket har underlkättat å vart såå skönt,, men de få som skulle bli köpa är klara, spriten till juldan/teknikfesten/nyår är fixat... Present till värdinnan för nyår, all städning.. Så skönt så...! Bara kläderna,, men fan ja hatar stan,, har iaf klädsel till jul sen får man väll kolla runt på mellandagarna om man hittar nån klänning eller nåt...Då det säkert är fullsmäckat för rean... Pust å stön vad jag hatar sånt...

Tänk dom som sitter själva på jul, usch minns att ja tänkte så förra året också,, de som sitter själva men som inte vill... Alla känner/vet vi väll någon,, så varför inte göra en uppoffring å bjuda hem någon...!?

(Tänkte lägga upp bilder men icke, skit segt så blir återigen ett inlägg utan bilder)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0