Alldeles för sent

Boken var tio gånger bättre än filmen, men så är det ju alltid... Trevligt sällskap vägde upp det iaf... Moffade i oss pizza och en hel del godis,, kände att vi faktikst var vära det,, eller jag iaf å hon tröståt med mig tyckte jag att jag hörde :P
Var iaf mkt trevligt.. Å snart är det dags för vår årliga "julklappsutdelning" Ska bli mycket spännande må jag säga.. Hon har fått för sig att det e nåt extra speciellt hon ska få som kommer slå allt annat, vilket jag har lurat i henne rätt rejält då hon hade ångest och inte visste vad hon skulle ge mig,, det kan hon gött ha... Moahha... Ne fy, hon kanske blir jätte besvikne i sista änden.. Ne men de tror jag nog inte,, känns som den "bästa" presenten ja gett henne iaf :)
Personliga favoriten är Lätt:  & 
                                               (Sirius & Ginny)


Glömde ju skriva att ja nästan köpte min sista julklapp idag,, har inte orkat ta mig till folkan, men idag kilade jag in när ja väntade på fikasällskapet å paff blev jag när det var öppet å jag fick tag på biobiljetter,, alltid nått som går hem,, tråkgit men behövligt :)

Nu har ja precis gjort kalrt mina julkort.. Piffade upp de speciellaste med lite bilder,, alltid roligare än att bara få ett kort.. Så de ska de nog bli nöjda med...

Klockan springer iväg så fort nu känner jag... Nu ska jag hoppa i sängen och ställa klockan någorlunda tidigt imorn, har planerat att städa hemma hos pappsen.. Konstigt har vart på lite städhumör idag,, antar att de har försvunnit tills imorn.. Men men,, då äre bara att vrida upp volymen på nån bra skiva och sen ta i så att det ryker bara....

Idag var en bra dag.... En riktigt bra dag... Vet inte varför, de e allt å ingenting, men konstogt nog känns det som att idag är början på nåt nytt.. Nåt roligt å nått skojj... Bara att hoppas på att det håller i sig ett tag till då :)

Nyår kanske inte behöver bli så hemsk som vi föreställt oss,, redan fått inbjudan till två fester varav den ena verkar riktigt feslig... Så vår lilla kommité bestående av tre pers får snart ordna till möte och bestämma hur vi vill spendera kanske det bästa nyåret i våra liv.. Vem vet!?

Potter boken nästa.. Tjilevippen tills imorn!!


Har hört ett uttryck, minns inte exakt, men nåt sånt här:
"De man förlåter har man lagt bakom sig, tar man upp det så finns det fortfarande kvar"
Nåt sånt iaf vilket stämmer.. Hur mycket man än vill förlåta så går det inte om man hela tiden går tillbaka till det där "spec" grejjen som man säger att man lagt bakom sig och inte bryr sig om...
Tror att många spiller mycket tid på sånt här, eller jag vet att jag har gjort det...
Man förlåter och tror att det är bra, men man kan ändå inte sluta att tänka på det... När man se kanske säger att nej men du ja kan nog aldrig förlåta dig för det, ja tänker på det å känner si å så så det får bli på ett annat sätt nu så känns det mycket bättre....
Bara en liten tanke....

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0