Snorig....

Först å främst GRATTIS Sabina till körkortet.. Så skönt för dig..!!!

Dagen har varit lugn,, sov länge... Läste lite... Underbart..! Sen gick jag över till Sofia å drack kaffe.. Bror kom hem också.. =) Lämnade in mina kort från Bulgarien å åkte sen hem till pappa... Lite skuldkänslor för att man är lite sjuk men stannade inte så länge å satt inte nära honom så... Skönt att träffa både bror å pappa... De har en så himla stor plats i mitt hjärta..
Vidare fram till stan å hämtade korten,, fick vänta lite så jag tog en promenad hem,,, shiit längesen man gick,, men det var skönt.. Inte för att det är långt men ändå.. Satte mig på torget å kollade bilderna :P Inga skit roliga kort eftersom ja bara hade med mig kameran få tillfällen men hoppas på att få roligare kort senare=)

Så nu är jag hemma,,, sitter i min ensamhet å snorar .... Vill bara bli Frisk!!! Becca kommer hit om ett litet tag, ska dra å käka nånstans å sen ska jag vara hemma å bara ta det lugnt.. Föröska lägga utlite kort på bilddagboken kanske om man orkar det..

Peace and Lova //Emelie

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är så otroligt go'!! Peace n Love 2 u 2 ;)

2007-09-01 @ 08:40:37
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0